Gå til innhold

Fatal Error i wc3

Taluni

Anbefalte innlegg

Jeg har en pc med XFX 6600GT, 3200 amd64, 512ram. Når jeg spiller warcraft 3 får jeg en Fatal Error midt inni, av og til henger den seg helt opp, bildet fryser men lyden forsetter og det nytter ikke med CTRL, ALT og delete. Jeg vet ikke hva dette kommer av. Det som står i erroren er at Memory coulden't be "read". Og Exception: 0xC00000005 osv. Jeg har lagt med et bilde av erroren, screen shot. Jeg kan spille mange andre spill men ikke dette. Spille blant annet WoW. Det går helt fint. Jeg har prøvd å formatere men det gikk heller ikke. Jeg har 71.89 driver som jeg lastet ned på NVidia.com. Kan dette ha noe med skjermkortet og gjøre? takk på forhånd

mvh. Pål

Endret av Taluni
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg prøver og spille det over internett, begynner gamet og 5-10 min uti henger den seg eller error. Jeg har lest om dette probleme andre plasser på andre forums. Det er ikke wc3en som er ødelagt for jeg har formatert å instalert på nytt. Jeg har og lest på dette forumet at andre med det skjermkortet og får error, det har og stått på andre forum men ikke fått noen skikkelige svar på hvordan fikse dette.

Endret av Taluni
Lenke til kommentar

Har hatt samme dritten. Først kom det bare i WC3, men senere i FarCry også. Jeg testet WC3 og fant ut at hver gang jeg var i en stor kamp så får jeg den meldingen.

Det viser seg at dette har med problemer vedrørende RAM-en. Har du billig RAM? Sitter den godt i slotten på hovedkortet, er det noe rusk der eller lignende? Har du overklokket?

For å være helt ærlig så er jeg ikke sikker på hvordan du skal få orden på dette. Rett og slett fordi jeg gjorde så mye rart for å få det til å funke at jeg ikke vet akkurat hva som er feil :p

Hvis dette er et problem som kom nylig så kan du tenke seg om for å se etter som du husker at du har gjort noen endringer med PC-en din i det siste (alt fra å sette opp grafikk-instillinger i WC3 til å overklokke)

Lenke til kommentar

Jeg har 512 ram, twinmos. Den står skikkeligt i, jeg har ikke spelt spillet på lenge, akkurat instalert det, spillte det på en gamel pc før å da virket det helt fint. Syns det er ganske rart at pcen ikke vil spille det når dårligere pcer vil. Jeg har formatert å reinstalert. Sendt mail til blizzard men de tipsene di ga meg hjalp meg ikke mye. Så jeg vet ikke hva som er gale. Erroren kommer i hytt å pinne, ikke noe spesielt tidspunkt, noen ganger akkurat i slutten, noen i starten, noen i midt i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...