Butcheren Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 hvorfor klarer ikke jeg kopiere ifra min bærbare(ME) til min stasjonære(XP) ? Det går omvendt p0ls Lenke til kommentar
tokr Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 kanskje du har noen rare firewall instillinger... ping begge maskinene fra den andre maskinen og se hva du får til svar 1. start - run - ipconfig (skriv ned ipadressen) 2. gå til den andre PCn 3. start - run - ping 192.168.0.10 eller hva enn ipadressen til den første pcn var Lenke til kommentar
Butcheren Skrevet 24. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2002 Jeg finner begge maskinene, og jeg kan også begynne å kopiere fra den stasjonære, men problemet er at det går omtrent en time å kopiere en mp3. p0ls Lenke til kommentar
ebe Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Har erfart d samme. Av en eller annen grunn går det mye fortere å "sende" enn å "hente". Noen som vet hvorfor? [ Denne Melding var redigert av: ebe på 2002-07-24 17:43 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå