Gå til innhold

Hvilken MP3-spiller anbefalest til en lang busstur

Anbefalte innlegg

Hei.

Skal i september på en skuletur til Polen i en uke.

Da skal vi ta buss ifrå Ålesund.

Med andre ord, mange(!) timer i bussen.

Så da lurer eg på hvaslags mp3spiller som anbefalest?

Må vell ha litt batterikapasitet, og slippe å lade den fra pc, og ha god plass.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig har jeg siklet på iAudio M3L. L'en er viktig, for den har 36timer avspilling, kontra M3's 16h. Pen er den også (syns nå jeg i alle fall). Selve brukergrensesnittet passer bra for en busstur også, man gjemmer selve spilleren i sekken/lommen/whatever, så styrer man alt med den kontrolleren som man har festet i t-shorten.

Lenke til kommentar

Batterilevetid er ikkje så viktig om du kjøper flashspiller, da disse går på AAA-batterier som du får kjøpt hvor som helst. Har vært på samma bussturen som deg, og det holdt ypperlog for meg.

Jeg skjønner at du vil ha en del plass, og derved må ha harddiskspiller. Disse bruker mer strøm. Har mindre erfaring med disse, men tror du vil klare deg veldig greit uanz.

Både Norge, Sverige, Polen og Danmark har 220/230 volt i veggen, slik at du kan lade hver kveld på ferja/hotellrommet. Ikke noe problem.

Det er en kongetur du skal på!!! Gled deg til du kommer til Krakow, hvis dere stopper der, noe dere sikkert gjør! God tur!

PS! McDonald's er knaaalbillig i Polen. Kjøpte maaassssse McFlurrey der.

Lenke til kommentar
Batterilevetid er ikkje så viktig om du kjøper flashspiller, da disse går på AAA-batterier som du får kjøpt hvor som helst. Har vært på samma bussturen som deg, og det holdt ypperlog for meg.

Jeg skjønner at du vil ha en del plass, og derved må ha harddiskspiller. Disse bruker mer strøm. Har mindre erfaring med disse, men tror du vil klare deg veldig greit uanz.

Både Norge, Sverige, Polen og Danmark har 220/230 volt i veggen, slik at du kan lade hver kveld på ferja/hotellrommet. Ikke noe problem.

Det er en kongetur du skal på!!! Gled deg til du kommer til Krakow, hvis dere stopper der, noe dere sikkert gjør! God tur!

PS! McDonald's er knaaalbillig i Polen. Kjøpte maaassssse McFlurrey der.

Skal på turen 8 dager Krakow-Berlin med aktive fredsreiser.

Er vell den de fleste skuler velger, om du var på skuletur.

Trur eg kjøper Zen Micro om ingen har noen innvirkninger på den.

En så nevnde Sony Walkman tidligere i tråden, er de noe bra?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...