Tuffeluffe Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Hei! Jeg lurer på om jeg skal ta meg råd til å kjøpe meg en ny psu, og da har jeg funnet disse to : http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308851&cks=PRL Eller denne : http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MIST500BHE12 Hvilken mener dere er best ? På forhånd takk. Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Jeg har ville valgt Hiper sin strømforsyning. Lenke til kommentar
Badjoo Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 jeg har den dær Mist'en, den er veldig stabil.. du kan lese Overklokking.no sin test av den her! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Jeg mener at MIST er bra, er i hverfall veldig lydløs. har ikke noe erfaring med hiper sin strømforsyning, men den er sikkert ok Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) Jeg har kjøpt Hiper 580 wattern. Den er meget bra. Ikke like lydløs som PSU med passiv kjøling, men den er godt spesifisert. Stabil. Gode tilkoblinger. Ryddig. Harry. Kul. Kjører den på DFI LAnparty Nf4 SLI DR, AMD 64 3200+, POV 6600GT og det funker. Kjører i tillett Icechameleon fra POV på GPU, og denne vifta er koblet på PSU. Det bare fungerer. I bruksanvisninga opplyses det at Hiper'n skal yte MINIMUM 70% av oppgitt effekt ved full load, og det er det ikke alle som opplyser. Peak på 630 watt. Skulle jeg valgt et alternativ, måtte det være OCZ 520 watter'n, men den koster ca. 400- kr. mer. Øverst på lista OCZ 600 watt PSU. (for den er jo billig: 2200-). Mvh. Bjørn Endret 24. juni 2005 av bjornh Lenke til kommentar
DODweb.org Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Kjører også Hiper 580, og kan skrive under på samtile punkter i posten til bjornh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå