Jens Hansen Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Akam.dk var til stede, da Kodak lancerede deres digitale kamera-nyheder. Og der var noget både til nybegynderen, den modebevidste forbruger og entusiasten. Les mer Lenke til kommentar
hakrist Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Dette er gammelt nytt. Disse kameraene har eksistert siden år-skiftet. Selv så kjøpte jeg mitt Kodak z-740 kamera i februar. Skjønner ikke hvorfor denne pressemeldingen kommer nå? Lenke til kommentar
Jens Hansen Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 Skjønner ikke hvorfor denne pressemeldingen kommer nå? Hej Dette var den officielle lancering af produkterne i Danmark. Udover min egen omtalte af det, jeg oplevede på pressekonferencen, valgte jeg at bringe de pressemeddelelser, der var i det udleverede pressekit. At noget af det, så smager af '"old hat" kan du have helt ret i. Fx så går den officielle præsentation af kameraet med WiFi tilbage til en fotomesse - såvidt jeg husker Photokina - hvor Kodak også slåes med problemer med den trådløse opkobling. Mvh Jens Hansen Akam.dk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg