luser32 Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Bruker dere Webportaler som Postnuke, Mambo, PhpWebsite osv.? Lurer på om dette her kan være nyttig og litt enklere for nybegynnere som meg:P Om dere vet noe om disse, hvilken vil dere anbefale? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Dette kjem heilt an på kva sida di skal innehalde. Postnuke er, HTML-messig, eit veldig dårlig CMS. Men viss ein tenkjer på funksjonalitet, så er Postnuke svært rikt. Men viss du berre skal ha nokre statiske seksjonar, og ein nyheitsseksjon, klarer du deg lenge med Wordpress eller Textpattern Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 ¨Takk for svar:) Men jeg hadde tenkt noe mer mot en clanside, der admins kan poste nyheter, og oppdatere med siste kamper og legge ut hltv-demoer osv. Noen som har noen erfaring på hva man burde bruke til dette, eller skal jeg lage en egen admin page? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Jeg ville anbefalt Siteframe. Bakgrunnen er at jeg liker templatesystemet og har satt meg godt inn i systemet. Det har i tillegg de funksjonene man burde forlange (kommentarer, polls m.m). Det som kan være et lite problem er hvordan det hele er satt sammen. Kan være vanskelig for nybegynnere, spesielt hvis du skal legge til php i templatet. Da må du legge til noen linjer i hovedfila til scriptet, noe han som lagde siteframe fortalte meg om. Men alt i alt funker det bra. Du kan jo se det "in action" på sidene mine. Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 :O nice, er bloggen din laget med siteframe? Det så jo ganske bra ut:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå