Bimmelom Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Endelig kommer spillet. FIkk meldinge nettop, hvor det sto: "Hej! Nu har BF2 som du bestálde hos oss kommit in på lager. Mvh. Spaceworld Bergen. Da er det bare å hoppe på bussen og inn til byn. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Kjøpte det på Platon @ Bystasjonen i går, jeg. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Jækla bra spill. Eneste grunnen til at jeg switcher over til windows! Men det lagger litt med mitt skjermkort -radeon 9200 128 mb. Det kan jo umulig være pga minnet (1gb) Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Kjøpte det på gamezone i byen i dag (kr.sand) Det er så sykt fet at det burde ikke vært lov. Ble mest imponert over at min pc greide å drive det så fint, for jeg hadde hørt at det kom til å kreve så sykt mye Specs ser du i profilen min Men nå ska det spilles Lenke til kommentar
Falcon1975 Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Funker jo ikke online nå jo.. får ikke laget mp account!!! Dette stinker big time.. vi er tross alt i 2005, hvor vansklig kan det være å få ting til å fungere..... -Ahhhhh... frustrert nå!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå