KRIGBERT Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) Men jeg har ingen anelse om hvordan jeg går fram. Skjermen er god nok den: 15 tommers TFT-LCD med oppløsning på 1024x768 og jeg har aldri lagt merke til noe ghosting. Jeg hører at folk betaler i området rundt 6000 for å få byttet ut sin ødelagte laptop skjerm, men det er sikkert med porto, arbeidstimer og så videre - dessuten er det veldig få som faktisk selger laptop skjermer, så jeg har ingen anelse om hvor mye jeg kan selge den for. Noen som har peiling? Endret 23. juni 2005 av KRIGBERT Lenke til kommentar
nomore Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Eg ville lagt den ut på QXL og sett hvor mye folk er villige til å gi. Problemet er at du må selge den til en som kan bruke den, dvs en med en maskin som passer. Og det er ikke alle. Men ellers ser eg at en skjerm ligger på ca 4-5000 + frakt og arbeid. Lenke til kommentar
KRIGBERT Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 Eg ville lagt den ut på QXL og sett hvor mye folk er villige til å gi. Problemet er at du må selge den til en som kan bruke den, dvs en med en maskin som passer. Og det er ikke alle. Men ellers ser eg at en skjerm ligger på ca 4-5000 + frakt og arbeid. Hvordan vet jeg hvem som kan bruke den? Er det bare skjermstørrelsen det står på eller er det andre ting óg? Jeg må si jeg liker den prisen, om du har rett må vel en 3500, pluss et tilbud om å være behjelpelig med montering for 500 være mer enn rimelig? Lenke til kommentar
swanky Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Tja, et bra utgangspunkt vil jo være å se hvilken maskin den kom fra... Ellers så er det et problem med dette framtidige salget: du selger en 15" med 1024x768 oppløsning. Pr. i dag er det ikke så mange av de "dyre" maskinene som bruker en slik. Og da blir selvsagt problemet å finne noen som synes det er greit å putte 3500-4000 i en maskin som de kan erstatte for noen tusenlapper mer. Lenke til kommentar
KRIGBERT Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 Den er fra denne: http://www.ecsusa.com/products/a928.html Ikke noe de selger i Norge er jeg redd Hadde håpt at det var en standard, i alle fall om jeg skrur an ut fra den plastikken rundt :l Lenke til kommentar
notinuseanymore Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Er du heldig får du 500 kr... Andreas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå