Viewety Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Kan nå spille med allt på fullt med et X850Xtpe og på bf2, så vaaao, er ikke inponert over dette kortet.... men X900XT blir bra Blir r520 hetenes X900? Trodde det var en ny generasjon, og at de da ville bytte ut Xen med noe istede slik det ellers har blitt gjort på overganger fra gamle til nye generasjoner. Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Hmmm....lurer på om R520 kortet fra ATI kommer med mulighet for Crossfire. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Kan nå spille med allt på fullt med et X850Xtpe og på bf2, så vaaao, er ikke inponert over dette kortet.... men X900XT blir bra Blir r520 hetenes X900? Trodde det var en ny generasjon, og at de da ville bytte ut Xen med noe istede slik det ellers har blitt gjort på overganger fra gamle til nye generasjoner. Slik jeg har forstått det, så blir det en ny generasjon ja. Skal tro om den blir hetende X2, Y eller noe lignende. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Nå mener jeg at R520 kommer til å hete x900, med samme variantene som x800 serien, men det kan jo også være at vi får oss en overraskelse for at det skal være lettere å se forskjell mellom denne og x800 serien. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Hadde ett enkelt 7800GTX kort hatt lik ytelse om to kort i SLI, så hadde jeg blitt veldig imponert! Men dette... Har ett Geforce 6800 Ultra kort som jeg skal bytte ut snart, og det ser ut som ATI får pengene mine denne gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå