Goscinny Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Har leita litt rundt og funnet mangt og mye jeg kan bruke som loginsystem. Både med .htacccess og MySQL. Problemet er at de ferreste har støtte for flere brukere. I kontrollpanelet til webhotellet mitt har jeg noe slik som heter "Password Protect Directories". Her kan jeg ha flere brukere. Men pointet er at dette er mapper, og ikkje filer. Tror det bruker .htaccsess. Kan jeg bruke dette på et vis? Noen ideer? Lenke til kommentar
???????? Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Du finner mange på www.hotscripts.com Lenke til kommentar
RiniaShqipetare Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Ellers ta en titt her: http://www.phpfreaks.com/tutorials/40/0.php Å se om det er noen for deg! Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 Du finner mange på www.hotscripts.com Har søkt MASSE på hotscripts. Men syns dei e fant der var alt for avanserte (trenger bare basic stuff). Noen som veit om e kan bruke det e hadde i kontrollpanelet? Det eneste e trenger som jeg har sagt før: 1) Støtte for ca. 20 brukere. 2) Inviduelle brukernavn Lenke til kommentar
???????? Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Password Protect Directories er sikkert det samme som .htaccess - men kontrollpanelet oppretter det for deg. Det er en løsning du kan bruke dersom du flytter filene du ønsker å beskytte til en egen mappe. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 Takk, min kjære anonyme gjest! Prøver på det! Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 Har endelig fått det til! Takk til alle som har svart meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå