Dr. Jacoby Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 rart det ikke var noen tråd om dette, så jeg kjører ivei Hvem tror du vinner, noen lag vi bør se opp for? Må si jeg blei mektig imponert over hvordan japan spilte mot brazil, veldig fin balltrilling innimellom, synd det ikke ble 2-3 til japan. Lenke til kommentar
XimeN Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Må si jeg blei mektig imponert over hvordan japan spilte mot brazil, veldig fin balltrilling innimellom, synd det ikke ble 2-3 til japan. Må si meg enig med deg ang. Japan. Tror Japan kan bli en av outsiderne i Vm, og at Japan kan bli en av fotballstormaktene i løpet av de neste 4-5 årene. Frykter også for at Tyskland kan stable på bena et veldig godt lag til VM på hjemmebane. Er ingen stor fan av Tyskland når det gjelder sport, men de ser farlige ut. Med mange nye gode spillere, kan Jurgen Klinsmann sette opp et veldig godt lag når han kan legge til litt erfaring fra noen av spillerne som var med til VM-finalen i 2002. Brasil og Argentina ser som alltid sterke ut. Det er også flere europeiske lag som kan være med å slåss om en finale plass, Nederland, Spania, England og Italia. (Hvis de klarer å kvalifisere seg så. ) Må vel heller ikke glemme "stormakten" Norge som har vist godt spill mot andre "supergode" lag som Moldova og Skottland. :!: Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 hva tenker folk om tsjekkia? de var da ganske gode forrige em..? Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Må vel heller ikke glemme "stormakten" Norge som har vist godt spill mot andre "supergode" lag som Moldova og Skottland. :!: Norge eide jo Italia på Ullevaal da.... Synd dem ikke vant 2,3 - 0.... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Favorittene: Tsjekkia, Brasil, Argentina, England. Tyskland, Portugal, Spania og Sverige er outsidere. Lenke til kommentar
XimeN Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Tsjekkia med et veldig godt lag, men har de funnet en erstatter for Nedved som har sagt nei til landslaget? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Tsjekkia med et veldig godt lag, men har de funnet en erstatter for Nedved som har sagt nei til landslaget? Det blir vanskelig for dem tror jeg.. Pga. det med Nedved tror jeg ikke de kommer så langt.. Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Jeg vil tippe at Mexico kommer seg ganske godt ut av mesterskapet. Jeg tror ikke de vinner, men tror de vil komme på en fin plassering. Hellas er ikke like gode som de var i EM, men tror de vil komme sterkere tilbake når VM nærmer seg, og vil komme ganske høyt oppe. Hvis Norge kommer med, tror jeg de faktisk vil klare seg ganske bra. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 har tro på Brasil og Argentina.. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 De møter hverandre nå i finalen i Confederations Cup, eller Prøve-VM om du vil.... Gleder meg til den kampen... Tror det blir en kanon-match... To av verdens beste lag, men noen av verdens beste spillere (les: Ronaldinho og Adriano)... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå