H-Frame Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 hei, kjøppte i går et ASUS 6800 le fra PSdata, jeg skulle softmodde og klokke det, men jeg "testa" det litt først, og fikk "artifacts" uten klokking eller softmodding... Feilen(e) pestår i at når jeg ser filmer på internet blir flere av dem hvite,+at de flimrer... er 6800 le bedre enn 9600 xt (som jeg hadde før)? åssen sjekker jeg for artifacts? før hadde jeg ATItool, der var allt i ett, hva kan jeg bruke på nvidia for å sjekke for artifacts? jeg har rivatuner installert da... hjelp!!! Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Feilen(e) pestår i at når jeg ser filmer på internet blir flere av dem hvite,+at de flimrer... Kan det ha noe med dette å gjøre? : http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=435637 Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 tusen takk, du er helten min carnifex du har alltid svaret, søkte litt rundt på forumet her jeg og, men fant ingen ting. kjempe bra, takk Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 en ting til, vet noen av dere hvor jeg kan sjekke tempen på skjermkortet? ATITool var så sykt greit, allt i ett liksom Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 en ting til, vet noen av dere hvor jeg kan sjekke tempen på skjermkortet? ATITool var så sykt greit, allt i ett liksom I kontrollpanelet for Nvidia under "tempraturinstillinger" Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 jeg finner ikke noe slik jeg oppdaterte nettop driveren btw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå