Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pc-en restarter plutselig i windows/spill *SOLVED*

Anbefalte innlegg

Hei! Har samme problemet her også. Med meg ser det ut til problemet oppsto etter at jeg skiftet skjermkortdrivere i forbindelse med Battlefield 2 demoen. Forbannet irriterende. Kan ikke spille noe som helst uten at hele pcen låser seg. Noen ganger klikker grafikken også. Lest masse poster på nettet uten å finne et entydig svar. Men skal ihvertfall ta et grundig spywaresøk, selv om det mest sannsynlig er noe hw som holder på å ta kvelden. Muligens min overklokkede cpu dessverre.

Samme skjedde hos meg også :ohmy: Etter jeg innstallerte den jævla drivern. Får skylde på den inntill videre da :roll:

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Kanskje litt tåpelig og ta opp igjen dette siden tråden er 2 månder gammel men gjør det likevel..

Har problemer med sysdata.xml fila. Det er hvertfall det som kommer frem i systemfeilrapporten. Sender med link til en annen tråd:

Blåskjerm.. Er det skjermkortet mitt som streiker?

Har dette skjermkortet: Ati Radeon 9800 pro. Kjører den nyeste omegadriveren, men fast write er OFF. Det er default. Ikke klokket noe på pcen.

Har kjent på kjøleribben på kortet, og det er ikkje mer enn 37 grader. Har kjøpt en ekstra kjøler til skjermkortet for 3-4 månder siden: Ati Silencer 2

Den første bluescreenen kom for ca. 2 uker siden. Har ikke instalert noe spesielt før det skjedde. Har søkt en del på google og har lagt med to linker i tråden som er linket til over.

Håper dere kan hjelpe. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...