Ueland Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Etter har gårsdagens lille oppgradering har vi nå valgt og fjerne søke-restriksjonene på forumet, som hittil har vært på 5 sekunder. Så fremt at ytelsen holder seg oppe kommer vi ikke til å øke den grensen igjen. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Det er bra! Jeg irriterer meg stadig over denne grensen, så det er bra at det blir testet ut om det fungerer uten. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Hvorfor blir dette gjort, egentlig? Ser ikke helt logikken - man trenger vel ikke å søke med mindre enn fem sekunders mellomrom? For meg virker det som det er "Åh, nå har vi fått opp ytelsen litt - nå må vi sørge for å få mer belastning, slik at forskjellen ikke merkes". Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Hvis du skrev et ord feil i søkefeltet og skal søke igjen er det av og til at du er "for kjapp" og må vente noen sekunder ekstra. Ikke noen veldig irriterende grense men flott at den har blitt opphevet inntil videre. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Eller, ikke minst, når man trykker på feil knapp (f.eks. "nye innlegg"), og så trykker på den riktige knappen (f.eks. "mine innlegg"). UTROLIG irriterende. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 Hvorfor blir dette gjort, egentlig? Ser ikke helt logikken - man trenger vel ikke å søke med mindre enn fem sekunders mellomrom? For meg virker det som det er "Åh, nå har vi fått opp ytelsen litt - nå må vi sørge for å få mer belastning, slik at forskjellen ikke merkes". Det er mye man ikke trenger å gjøre, men man gjør det fordet.. Men vi gjør det faktisk siden vi nå har kapasitet til å gjøre det. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Ser at det er restirksjon på et sekund då. Det står "1 sekunder", ikke "1 sekund". "Administratorene har begrenset antall søk. Vent 1 sekunder før du prøver igjen" Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Ahh..flott! Irriterer meg grønn vær gang jeg trykker feil av "mine innlegg" og "nye innlegg" Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Går det ann å rette det opp fra "Vent 1 sekunder før du prøver igjen" til "Vent 1(/et) sekund før du prøver igjen"? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Har egentlig ikke lagt merke til det, siden mine innlegg ligger i midten og derfor er lett å trykke på Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 slett hele sekundet. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Går det ann å rette det opp fra "Vent 1 sekunder før du prøver igjen" til "Vent 1(/et) sekund før du prøver igjen"? Ja, eller bare fjerne hele restriksjonen på 1 sekund. Enkelte ganger trykker jeg feil, og klikker "Vis nye innlegg" i stedet for "Mine innlegg". Da trykker jeg på "Mine innlegg" før sidenr ekker å laste, men da får jeg feilmelding... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå