Tumbleweed Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Jeg forstår lite og ingenting, totalt nytt design på sidene, og ingenting funker. Hva skjer? T'Weed Og jeg aner egentlig ikke om dette er postet på riktig sted, men det var det nærmeste jeg fant i farten.... Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 uhm, jeg ser ingenting annerledes der... sikker på at du er på riktig side? Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 uhm, jeg ser ingenting annerledes der... sikker på at du er på riktig side? Yeeees....den jeg alltid har brukt: www.hotmail.com T'Weed Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Er ikke noe nytt her heller.. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 den er jo anderledes, har vært slik lenge. Alt virker toppers her Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Yeeees....den jeg alltid har brukt:www.hotmail.com T'Weed når oppdaget du at siden var forandret? lenge siden du har vært inne på hotmail? Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 Neeei..? En stor blå ball i logoen? Ingenting om MSN Bare ubrukelige linker.... Hvordan får jeg "tatt bilde" av siden så jeg kan poste? T'Weed Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) Eh...funker ikke. mer detaljert takk, jeg er ei kløne. T'Weed Edit: arrgh...kommer inn via www.msn.no Har det vært noe domene-skifte eller noe? merkelig.... Endret 23. juni 2005 av Tumbleweed Lenke til kommentar
ttt Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Eh...funker ikke. mer detaljert takk, jeg er ei kløne.T'Weed trykk print screen for å ta bilete. gå inn i paint og trykk ctrl+v. velg å lagre bilete. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 Får ikke lasta det opp... T'Weed Lenke til kommentar
miCro Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Eh...funker ikke. mer detaljert takk, jeg er ei kløne.T'Weed trykk print screen for å ta bilete. gå inn i paint og trykk ctrl+v. velg å lagre bilete. Alternativt kan du bruke et program som heter SnagIt som gjør jobben for deg. Hotmail er som det alltid har vært; tregt og dårlig. Takke meg til gmail. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Får ikke lasta det opp... T'Weed Når du skriver innlegg gjør du følgende: Ser du litt lenger ned finner du "Vedlagt fil" og teksten: Du kan legge ved en fil i innlegget. Maksimal filstørrelse: 256k. Du kan også benytte www.imageshack.us Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå