grukke Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Jeg har et lite problem jeg ikke skjønner så mye av. Jeg har Windows XP (Pro) kjørende på en maskin her, og har en dvd-brenner (NEC). Dvd-driven vises i My Computer, og funker som normalt her. Når jeg prøver RecordNOW MAX, eller Nero, så finner de ikke brenneren.. ? Skjønner ikke helt det der. Noen som har en ide? Hovedkort: Asus P5AD2-E Premium Hdd: S-ATA disker Dvd: NEC 3500AG (kjører på IDE #1 Master) Spilleren er den eneste IDE enheten. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 prøv å oppgrader firmware på brenneren og oppdater brenneprogrammene slik at de støtter de siste dvdbrennerene. Lenke til kommentar
grukke Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) Oppgraderte firmware, og brenneprogrammene har jeg allerede gjort. Men til ingen nytte. Men nå la jeg merke til en annen ting; Jeg startet opp Nero, og den fant ingen brenner. Jeg har deamon-tools installert, så den ser kun "Generic CD-Rom". Jeg prøvde å se på media-info, og da kunne jeg velge mellom Generic CDROM og NEC DVD-R. ?! Den finner spilleren i Nero DriveSpeed. Merkelig Endret 23. juni 2005 av grukke Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 har du valgt riktig brenner i nero da? Med daemon tools får du jo en virtuell cdrom som kanskje nero tror du har. Lenke til kommentar
grukke Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) Når jeg tar Choose Device, så er det kun mulig å velge "Image Recorder", som er en funksjon i Nero. Den finner spilleren i Nero DriveSpeed. Merkelig Endret 23. juni 2005 av grukke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå