Holmgr3N Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Heisann. Jeg har et SB Live!5.1 kort nå.Kom hjem fra ferie igår og ser at et Audigy Player kort ikke koster mere enn 645;- Bulk på databutikken.Har et Logitech Z-560 anlegg som er veldig bra.Vil jeg merke no forskjell på lyden? Effekter osv? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Audigy er bedre og kraftigere enn Live, ja. EAX2 og sånt. Kan lage mer realistiske effekter på flere lydkilder samtidig. Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 24. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2002 Ok! takk for svar så kjapt.Bestiller Audigy ved neste lønning tror jeg.Hva med mp3 og filmer blir lyden merkbart bedre? _________________ Mvh Stian Holmgren. Chieftec Dragon Big Tower + alt det som er på innsiden :razz: [ Denne Melding var redigert av: Holmgr3N på 2002-07-24 13:50 ] Lenke til kommentar
Lch Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Nei, ikke på .mp3 og filmer. Der vil du nok ikke merke noen forskjell, selv om de visstnok har økt S/N. Det er først og fremst mer kraft i prossessoren, pluss FireWire selvsagt. Det er litt vanskelig å gjøre lyd fra .mp3 og divx bedre, forståss. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Quote: neste lønning tror jeg.Hva med mp3 og filmer blir lyden merkbart bedre? Utrolig men sant: Mp3 lyden ble hvertfall merkbart verre i enkelte situasjoner!! Dette skyldtes et problem som mange særlig har ved bruk av Winamp. Problemet bestod i skurring/hakking i lyden. Dersom du søker på diverse Audigy/winamp/soundblaster forum finner du mer info om saken. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Ja, men det er da strengt tatt ikke Audigy sin feil. Andre .mp3-spillere reproduserer ikke samme feil som Winamp => ergo Winamp er skyldig. Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Jeg har Audigy Platinum og jeg merker ikke til noen skurring i lyden i winamp eller andre programmer. Kjører WinXP med nyeste Audigy driver. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Hepps Ronny. Du sier du har nyeste Audigy driver. Hvilken er det? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Quote: Utrolig men sant: Mp3 lyden ble hvertfall merkbart verre i enkelte situasjoner!! Dette skyldtes et problem som mange særlig har ved bruk av Winamp.Problemet bestod i skurring/hakking i lyden.Dersom du søker på diverse Audigy/winamp/soundblaster forum finner du mer info om saken. Jeg hadde dette problemet men det var pga driver-problem Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 LarsC Eg syns det ble bedre lyd på mp3 filene mine etter at eg satte inn audigy player. Nå mangler eg bare noen nye høytalere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå