Gå til innhold

Plutselig Sprekk i Muvo-skjerm!

Anbefalte innlegg

Hei,

Kjøpte meg en Muvo Tx FM for en stund siden...1-2 måneder... var fornøyd helt til idag da jeg merket en svær sprekk i skjermen på spilleren! Spilleren har ligget på en hylle i hele natt og jeg er 100% sikker på at sprekken ikke var der da jeg la den der... vet ikke hva som er feilen... skjermen klikker da jeg skrur på Mp3 spilleren men musikken fungerer.

Dekkes dette av garanti?

Trodde den skulle holde en stund til jeg da... :dontgetit:

Edit: Har sendt mail til komplett...får se om de kan hjelpe meg.

Endret av LifEstEElEr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du burde få en ny,ja...

De sender den nok inn til et verksted(hvis de ikke hiver den i søpla) og der sjekker de om du har mistet den i bakken...

Hvis du har mistet den..... får du bare håpe på det beste :)

Lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar

Min sprakk i ytterglasset mens jeg hadde den i lomma....ikke noe gjøre med...den virker jo som før. Men det er jo verre hvis displayet sprekker.

Litt skuffet over at den ikke tålte i mine øyne vanlig bruk men.....jeg bruker jo mobilen på samme måte...den tåler det...

Lenke til kommentar
Min sprakk i ytterglasset mens jeg hadde den i lomma....ikke noe gjøre med...den virker jo som før. Men det er jo verre hvis displayet sprekker.

Litt skuffet over at den ikke tålte i mine øyne vanlig bruk men.....jeg bruker jo mobilen på samme måte...den tåler det...

Samme her...i ytterglasset, jeg hadde min i sola før jeg la den på hyllen... :hmm:

Har sendt mail til Creative som med en gang mente spilleren var defekt og jeg skal nå sende den inn til utbytte...

Takker ellers for svar

Lenke til kommentar

Samme her...i ytterglasset, jeg hadde min i sola før jeg la den på hyllen... :hmm:

Har sendt mail til Creative som med en gang mente spilleren var defekt og jeg skal nå sende den inn til utbytte...

Takker ellers for svar

Har Creative kontorer i norge? Hvem sendte du mail til? Kanskje jeg også burde prøve meg da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...