Lollapalooza Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) Hei, Kjøpte meg en Muvo Tx FM for en stund siden...1-2 måneder... var fornøyd helt til idag da jeg merket en svær sprekk i skjermen på spilleren! Spilleren har ligget på en hylle i hele natt og jeg er 100% sikker på at sprekken ikke var der da jeg la den der... vet ikke hva som er feilen... skjermen klikker da jeg skrur på Mp3 spilleren men musikken fungerer. Dekkes dette av garanti? Trodde den skulle holde en stund til jeg da... Edit: Har sendt mail til komplett...får se om de kan hjelpe meg. Endret 23. juni 2005 av LifEstEElEr Lenke til kommentar
e321 Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 du burde få en ny,ja... De sender den nok inn til et verksted(hvis de ikke hiver den i søpla) og der sjekker de om du har mistet den i bakken... Hvis du har mistet den..... får du bare håpe på det beste Lykke til Lenke til kommentar
Patience Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Eyh, For å si det slik; Jeg ville stillt meg svært kritisk til at skjermen bare plutselig har sprukket helt av seg selv. Jeg tror ikke du kan forvente å bli trodd.. Desverre.. Lenke til kommentar
tommkarl Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Min sprakk i ytterglasset mens jeg hadde den i lomma....ikke noe gjøre med...den virker jo som før. Men det er jo verre hvis displayet sprekker. Litt skuffet over at den ikke tålte i mine øyne vanlig bruk men.....jeg bruker jo mobilen på samme måte...den tåler det... Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 Min sprakk i ytterglasset mens jeg hadde den i lomma....ikke noe gjøre med...den virker jo som før. Men det er jo verre hvis displayet sprekker.Litt skuffet over at den ikke tålte i mine øyne vanlig bruk men.....jeg bruker jo mobilen på samme måte...den tåler det... Samme her...i ytterglasset, jeg hadde min i sola før jeg la den på hyllen... Har sendt mail til Creative som med en gang mente spilleren var defekt og jeg skal nå sende den inn til utbytte... Takker ellers for svar Lenke til kommentar
tommkarl Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Min sprakk i ytterglasset mens jeg hadde den i lomma....ikke noe gjøre med...den virker jo som før. Men det er jo verre hvis displayet sprekker.Litt skuffet over at den ikke tålte i mine øyne vanlig bruk men.....jeg bruker jo mobilen på samme måte...den tåler det... Samme her...i ytterglasset, jeg hadde min i sola før jeg la den på hyllen... Har sendt mail til Creative som med en gang mente spilleren var defekt og jeg skal nå sende den inn til utbytte... Takker ellers for svar Har Creative kontorer i norge? Hvem sendte du mail til? Kanskje jeg også burde prøve meg da? Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) [email protected] tror jeg det var.... EDIT: Nei de har ikke i norge, men du slipper toll og frakt hvis du oppgir personnummer/organisasjonsnavn.... Endret 24. juni 2005 av LifEstEElEr Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Det samme skjedde med meg... hadde den bsre i lomma på skolen og plopp, så var sprekken der... Endret 28. juni 2005 av AcolyteGutripper Lenke til kommentar
annie2 Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Jeg lurer på... Kan det være at den ikke tåler direkte solskinn? Tror jammen jeg skal være forsiktig med min etter å ha hørt disse historiene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå