Tiger4 Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Må si jeg er veldig fornøyd med z-5500 så langt, men jeg kom over en liten sak. Når jeg kjører med 6 Channel Direct har jeg ingen lyd i center høytaleren. Det skal da vel være lyd i alle høytalerne da ? Lenke til kommentar
wiak Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 kobla riktig? er du sikker på at Center Høytaleren funker? trykk på Test Knappen på Z-5500 fjernkontroll (vis du finner den, for jeg roter den bort noe ganger hehe ;P ) Lenke til kommentar
Tiger4 Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 Skulle da tro jeg har kobbla riktig ja. Får lyd i samtlige høytalere når jeg kjører test. I innstillengene PLll Movie og PLll Music har jeg lyd i center, men ikke på 6 Ch. Direct Lenke til kommentar
espeneppi Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Stilt inn riktig i XP? Kontrollpanel - Lyder Og Lydenheter - Høyttaler Instillinger, Avansert. og at det står instillt til 5.1 Høytallere der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå