.com Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 nå er norton anti virus utgått og jeg gidder ikke kjøpe den nye versjonen så jeg lastet ned avast, når jeg installerte det fikk jeg beskjed om at det kunne oppstå konflikter mellom avast og norton. så jeg bestemte meg for å av-installere norton, men hvordan? jeg finner ikke noen mulighet for å av-installere det og det skjer ingen ting når jeg prøver å fjerne det med legg til/ fjern prog. i kontrollpanelet, er det noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Versjon? Finnes masse om det hvis du tar en google-søk. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Regner med at det er 2004 versjonen du har? I så fall er det en guide for å avinstallere det programmet her. Lenke til kommentar
wil Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 lenge siden jeg har avinstallert Norton nå, men mener at Norton 2005 iallefall står oppført under Legg til/Fjern programmer. Lenke til kommentar
.com Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 takk for linken til den guiden miCro, herlig å få vekk det norton tullet!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå