Poolish Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Skal støpe kasse i glassfiber til diskantene. de skal stå oppo dashbordet og vende bakover. Så tenkte jeg litt på å prøve å få til en funksjon så det går ann å snu på diskantene. Har tenkt litt på å kansje støpe inne en sokkel i bunnen hvor det er et svinghjul på. Noen som har tips til hva jeg kan bruke og hvor jeg får tak i det? Lenke til kommentar
skinner Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Hei Se på Emco AS (http://www.mamut.no/emco) (velg nettbutikk, kommer et "pausebilde" før du kommer inn). Alt du trenger av glassfiber m.m. Har ikke kjøpt noe herfra ennå så kan ikke stå inne for kvalitet, leveringstider, osv. Anbefaler deg å lese HMS databladet for det produktet du skal benytte før du begynner å støpe og ta de nødvendige forhåndsreglene som er beskrevet. Lykke til! Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Du er med andre ord ute etter en slags kulekopling àla det en finner på enkelte kjøkkenkraner, bare i 1" utførelse? Ville stukket innom ei VVS forretning og hørt meg for jeg Lenke til kommentar
Poolish Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) Du er med andre ord ute etter en slags kulekopling àla det en finner på enkelte kjøkkenkraner, bare i 1" utførelse?Ville stukket innom ei VVS forretning og hørt meg for jeg Ja noge sånt ja. sånn det e muligt å justera vinkelen på diskanten. då blir det ikkje så nøye nå eg sette de inn. Kan justera alt skikeligt ittepå. Får ta meg en tur innom en VVS forretning å sjekka ja Endret 23. juni 2005 av Poolish Lenke til kommentar
Poolish Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) Hei Se på Emco AS (http://www.mamut.no/emco) (velg nettbutikk, kommer et "pausebilde" før du kommer inn). Alt du trenger av glassfiber m.m. Har ikke kjøpt noe herfra ennå så kan ikke stå inne for kvalitet, leveringstider, osv. Anbefaler deg å lese HMS databladet for det produktet du skal benytte før du begynner å støpe og ta de nødvendige forhåndsreglene som er beskrevet. Lykke til! Glassfiber har eg mer en nokk av. Har matte, duka, sparkel å polyester. det å støypa kassen e ikkje noge problem. va mer den mekanismen så ska konna snu på de eg tenkte på her. Finne liksom ikkje noge så e heilt sånn så eg tenkte Endret 23. juni 2005 av Poolish Lenke til kommentar
skinner Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Okay da er det ikke noe problem. Leste det slik at du lurte på hvor du kunne få fatt i det du trengte fra A til Å. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå