Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Støping av kasse til diskant

Anbefalte innlegg

Skal støpe kasse i glassfiber til diskantene. de skal stå oppo dashbordet og vende bakover. Så tenkte jeg litt på å prøve å få til en funksjon så det går ann å snu på diskantene. Har tenkt litt på å kansje støpe inne en sokkel i bunnen hvor det er et svinghjul på.

Noen som har tips til hva jeg kan bruke og hvor jeg får tak i det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Se på Emco AS (http://www.mamut.no/emco) (velg nettbutikk, kommer et "pausebilde" før du kommer inn). Alt du trenger av glassfiber m.m. Har ikke kjøpt noe herfra ennå så kan ikke stå inne for kvalitet, leveringstider, osv.

Anbefaler deg å lese HMS databladet for det produktet du skal benytte før du begynner å støpe og ta de nødvendige forhåndsreglene som er beskrevet.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Du er med andre ord ute etter en slags kulekopling àla det en finner på enkelte kjøkkenkraner, bare i 1" utførelse?

Ville stukket innom ei VVS forretning og hørt meg for jeg :)

Ja noge sånt ja. sånn det e muligt å justera vinkelen på diskanten. då blir det ikkje så nøye nå eg sette de inn. Kan justera alt skikeligt ittepå.

Får ta meg en tur innom en VVS forretning å sjekka ja :)

Endret av Poolish
Lenke til kommentar
Hei

Se på Emco AS (http://www.mamut.no/emco) (velg nettbutikk, kommer et "pausebilde" før du kommer inn). Alt du trenger av glassfiber m.m. Har ikke kjøpt noe herfra ennå så kan ikke stå inne for kvalitet, leveringstider, osv.

Anbefaler deg å lese HMS databladet for det produktet du skal benytte før du begynner å støpe og ta de nødvendige forhåndsreglene som er beskrevet.

Lykke til!

Glassfiber har eg mer en nokk av. Har matte, duka, sparkel å polyester. det å støypa kassen e ikkje noge problem. va mer den mekanismen så ska konna snu på de eg tenkte på her. Finne liksom ikkje noge så e heilt sånn så eg tenkte

Endret av Poolish
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...