pelsdyret85 Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 ja med tanke på at det er en to takter, so er det vel ikkje so veldig masse som kan gå fløyen dei 3 fyste åra uannsett då.. men det skjer, og noken gonga kan det bli dyrt... Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Og hva på en totakter kan gå fyken slik at det blir dyrt (bortsett fra når du kræsjer)? Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 tenkte på feil / svakheta fra frabrikken si side, sånt skjer i noken tilfelle, kjipt og ikkje få dekka noke sånn fordet at du har trimma, få ei god avtale med forhandleren fyst.. Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Tenkte først å kjøpe 25hk til konfirmasjonen. Men om jeg får trimma 9,9`en min til 17,8hk, vil jeg heller det. For å spare penger. For jeg skal ha moped uannsett, og da strekker ikke pengene til alt. Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 ok! back to topic Jeg har sett litt på motoren... det eneste den skrua gjør er å gi meg lov til å flytte mer på tennigsplata... trodde den skulle ha noe med forgasseren å gjøre jeg ? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 ok! back to topic Jeg har sett litt på motoren... det eneste den skrua gjør er å gi meg lov til å flytte mer på tennigsplata... trodde den skulle ha noe med forgasseren å gjøre jeg ? Ser du om det er noe i luftinntaket eller forgasseren som blokkerer? Se i tillegg grundig over overføringen fra gasshendelen og frem til forgasseren for å sjekke om det er noe som sperrer for full gass. Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 sjå mellom forgasseren og motoren, skru av forgasseren og sjå om der er ei pakning med et lite hål i.. hvis det, so tar du den vekk og bytta den ut med ei anna, hvis der ikkje e to pakiniga då.. Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 Det ser ut som om det ligger noe mellom forgasseren og innsuget... noe ganske kjukt faktisk Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 (endret) Det ser ut som om det ligger noe mellom forgasseren og innsuget... noe ganske kjukt faktisk Hvis det bare er en dings som er skrudd fast, og som ikke har noen annen funksjon, er det vel bare til å skru den ut og prøve om det er blitt mer gamp. OBS! Da ryker nok sikkert garantien. Edit: Leifur Endret 26. juni 2005 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 Det ser nok ut som en plate som ligger der... Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 OBS! Da ryker nok sikkert garantien. Åja.. Garanti på en 98 mod.. serlig.. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) OBS! Da ryker nok sikkert garantien. Åja.. Garanti på en 98 mod.. serlig.. Eller kanskje forsikringen om trimmen ikke blir registrert. Endret 27. juni 2005 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Forhandler sa at garantien ikke blir intakt uannsett. Og jeg får kansje 1-2knop mer fart, og den bråker mer og drikker mye mer bensin. (Sa han) Kan være litt lurt å bytte ut propellen, enten større stigning eller størrelse. Bør tilpasses for båttypen seff.... Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Forhandler sa at garantien ikke blir intakt uannsett. Og jeg får kansje 1-2knop mer fart, og den bråker mer og drikker mye mer bensin. (Sa han) Kan være litt lurt å bytte ut propellen, enten større stigning eller størrelse. Bør tilpasses for båttypen seff.... Det spørs hva man er ute etter. Om man vil ha mer skyv for å få mer oppi/bak båten, eller om man vil ha mer fart. Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 Jeg har fått tak i stålpropell Motoren kunne ikke trimmes uten å skifte forgasser, men det kunne 97 modellen den hadde bare plate :@ Det hadde ikke han på båtsentret trengt å si Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå