Gå til innhold

Renske opp Windows Registry !

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har hatt Windows installert en god stund nå (før formaterte jeg omtrent annen hver dag :wink:). Jeg gjettet på at registret var fullstappet og søkte med noe som heter "Registry Medic".

http://www.webattack.com/get/registrymedic.shtml (testverson)

Fant nesten 1000 feil (ja tusen) på c: og noe greier på de andre harddiskene også ;(

Finnes det et gratis program til å renske opp registret? Registry Medic koster 20 dollar, og jeg tror jeg kjøper det hvis det ikke finnes andre alternativer.

Takker for hjelpen!

Henning

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du sier ikke hvilken windows du harm og jeg forstår ikke hva dette har med lagringsmedier å gjøre, men Google er som vanlig din venn.

Søket "windows registry cleaner" gir en god del treff, og det viser seg at Google har en egen samlekatalog for sånt her.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-26 02:08, Kjetil Lura skrev:

Quote:

tk-428 skrev (2002-07-24 13:28):

Jeg synes EasyCleaner 1.7f er konge. Enkel, rask og gratis.

Liker best norton utilities som gjør det samme pluss litt til.

Joda, Norton er bra det. Jeg bruker også Norton Utilities, men du kan jo sjekke etterpå med EasyCleaner for å se hvor mye Norton lar ligge igjen.

Det ble vel nevnt gratis programvare i spørsmålet. Så vidt jeg vet koster Norton Utilities ca. 500-800,-.

Lenke til kommentar
Quote:

tk-428 skrev (2002-07-26 08:30):

Joda, Norton er bra det. Jeg bruker også Norton Utilities, men du kan jo sjekke etterpå med EasyCleaner for å se hvor mye Norton lar ligge igjen.

Det ble vel nevnt gratis programvare i spørsmålet. Så vidt jeg vet koster Norton Utilities ca. 500-800,-.

Jo da norton er dyrt, Men eg kjøper kunn oppgradering så da blir det ikke så dyrt er ca 25$
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...