Staalkontroll Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Den var faktisk morsom! Lenke til kommentar
srbz Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Sorry for at jeg er så sein med min kommentar, men det må være den definitivt dyreste dassrullholderen jeg har sett... Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Får ikke frem bilder... Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Var på tide med et repost av dette stuntet ja Lenke til kommentar
TimmyMe Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Det blir for dumt å klage på Apple sitt design Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 *flyttes til humor* Og poenget med å bumpe threaden var? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Og poenget med å bumpe threaden var? At personen som bumbet den følte at flere trengte å se akkurat denne tråden...? Lenke til kommentar
Sti4n Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 hehe... sånn må jeg få meg Lenke til kommentar
iMono Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Dassrullen var morsom, de andre forstod jeg ikke! Lenke til kommentar
Innos Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Dassrullen var morsom, de andre forstod jeg ikke! Han har tatt macen fra hverandre for å bruke kabinettet til dolrull-holder. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Det blir for dumt å klage på Apple sitt design han LIKER jo designet. Det er derfor han bruker den som dorullholder! innholdet derimot... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hahahaha lenge siden jeg lo så mye men å kaste innholdet? fy fy. Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hahaha så genialt :!: Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 *flyttes til humor* Og poenget med å bumpe threaden var? Det er jo mye bedre å opprette en ny tråd, for at det så skal komme 3-4 personer som skriker ut "OLD! DENNE HAR VÆRT POSTET FØR!", etterfulgt av 2 som linker til denne tråden. Før det endelig kommer en moderator og stenger den fordi det har vært postet tidligere. Tror jeg skal kjøpe meg en slik eksklusiv dorullholder. Lenke til kommentar
folden Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 ...han LIKER jo designet. Det er derfor han bruker den som dorullholder! innholdet derimot... ... Jeg må si det igjen, dere vet virkelig ikke potensialet av en skikkelig unix-stasjon, under osx' ytre skjuler det seg et beist :> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå