FenrisC0de Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Vet ikke om denne passer i hovedkort eller i kabinetter. Men jeg skaffet meg i går et Cooler Master Wave Master (se bilde), og med det følger det et sånt rom med ekstra USB\firewire\mic\hodetlf porter. Men jeg vet ikke hvor jeg skal feste de medfølgende hodetelefon\mic ledningene på hovedkortet. (Asus A8N-SLI) Noen som vet sånn ca hva jeg skal lete etter? Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) Off topic- Den viftestyringa du har på der? Kan du ha døra helt lukket? passer det??? hvordan er luftgjennomstrømninga? Endret 23. juni 2005 av Tuffeluffe Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) Off topic- Den viftestyringa du har på der? Kan du ha døra helt lukket? passer det??? hvordan er luftgjennomstrømninga? viftestyringen er en Aerogate II. Passer flott den. Skulle bare mangle, den er fra Cooler Master den også! Har ikke hatt kabinettet lenge nok til å bedømme luftgjennomstrømingen. Men det følger med 1 vifte foran, nede på kabinettet, og 2 bak. Skal sjekke kabinett temperaturen etter alt har kjørt seg litt. Utrolig lekkert kabinett ihvertfall! Skal legge ut brukertest på det straks! EDIT: Tilbake til topic, noen som vet hvor de ledningene skal inn? Endret 23. juni 2005 av Earth657 Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Det skal stå i manualen til hovedkortet ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå