parob Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Etter omtrent en måneds bruk av mitt nye Ricoh R2 måtte jeg levere det inn til butikken. Et filament har kommet til syne inne i linsen, noe som selvsagt setter avtrykk på hvert bilde. De i butikken hadde ikke tidligere sett noe lignende på et kompaktkamera, men mente zoomen min hadde en liten skrapelyd så det kunne ha kommet løs noe rusk fra inni der et sted. Ihvertfall, nå er kameraet sendt inn og jeg regner med at det er importøren som bestemmer om dette skal repareres eller om jeg bare får nytt. Er det noen andre som har erfaring med slikt, hva pleier de å gjøre? Hvor lang tid kan jeg regne med at det tar? Jeg skulle få et lånekamera fra butikken hvis det tok mer enn 10 dager. Solgte det gamle kameraet mitt bare noen dager i forveien også, ergerlig. Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Kompaktkameraene havner nokk i "bruk & kast" kategorien så jeg vil tro at en reperasjon vil bli urimelig dyr (i forhold til kameras verdi). Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Min erfaring: Et kamera som jeg slet med ble sendt inn, jeg fikk et annet kamera tilsendt rimelig kjapt. Det kamera de sendte meg var et annet som noen hadde sendt inn, og de hadde fikset. Nå noen har vel mitt kamera også vil jeg tro... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå