Gå til innhold

Hvilket hovedkort er kraftigst til soket 939?

RamGuy

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurer på om hvilket Hovedkort til AMD soket 939 som er best og kraftigst til spilling?

Prisen spiller ingen rolle! Jeg har også et CREATIVE AUDIGY 2 ZS lydkort så lyden spiller heller ingen rolle! Vil bare vite hva som er det kraftigste og beste til spilling!

Skal nok ha et ATI PCI-Express grafikkort på det og totalt 2048MB DDR-DIMM RAM i en hastighet på minst 500 - 650MHz! Det blir kanskje 4x 512 OCZ PC5000 Platinum kort, er ikke helt sikker enda!

Skal bruke en AMD Athlon64 x2 4400+ 2.2GHz på det, og det skal byttes alle slags vifter og alt. Her skal det også overklokkes ja!

Så hvem av kortene er best? Kommer det flere kort som er bra før August/September?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er forskjellen på er DFI LANPARTY UT nF4 SLI-DR og LANPARTY nF4 SLI-DR?

Linkene dems er her:

UT = http://www.dfi.com.tw/Product/xx_product_s...TYPE=LP&SITE=UK

Uten UT = http://www.dfi.com.tw/Product/xx_product_s...TYPE=LP&SITE=UK

Hva i all verden er forskjellen? Er den ene bedre en den andre? Hva er best med eller uten UT?

--------------------------------------

Jeg ville kjøpt et Abit Fatal1ty AN8 SLI

Jeg vurderte også det i starten. Helt til jeg utforsket litt! De fleste sier at Abit kortet er ingen ting opp mot MSI K8N Diamond, ASUS A8N SLI - Deluxe, ASUS A8N SLI - Platinum eller DFI LandParty SLI - DR!

Abit kortet er for dyrt i forhold til hva det er vært sier dem, og det mangler litt tileggsytstyr og kan nesten ikke overklokkes! Vet ikke om dette er sant, men må stole på dem. Men takk for tippset.

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Ja, Jeg har nok heller ikke noe særlig bruk for SLI-en. Men det følger med på de beste hovedkortene så. Jeg skal jo kjøpe et PCI-Express kort, så det har ikke noe å si at det ikke er noen AGP-port der!

Jeg går også for ATI! Venter på de nye kortene! Vet du når de kommer?

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Grunne til at det "følger med" SLI på de dyreste kortene er jo nettop for at det er main feature'n, nforce4 ultra har så vidt jeg vet nøyaktig samme specs som sli-kortene, men du slipper å betale for en funksjon du ikke skal bruke uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...