KungFu30 Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) Jeg er veldig usikker hva som er fordel/ ulemper med de to systemene. Jeg skal kjøpe ny mobil, og valget står mellom Nokia 3230 og Qtek 8010. Så vidt jeg har forstått det gir windows mobile telefoner større muligheter for oppgraderinger/ nedlastinger av programvare. Stemmer dette? Med qtek kan jeg surfe på internett (explorer) og bruke messenger med trådløs tilkobling. Jeg forstår det slik at jeg kan gjøre dette med Symbian også, men jeg er allikevel usikker på hva som er det beste systemet. Hvor er det størst mulighet til å laste ned programvarer og hvilket har de beste funksjonene? Setter pris på all hjelp jeg kan få. Endret 23. juni 2005 av KungFu30 Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 symbian har kanskje flest spill, mens windows mobile henger litt etter. Uansett så får du flest programmer til windows mobile, og jeg er fornøyd med overgangen fra min 6600 til wm Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) Jeg skal aldri ha symbian igjen! Treigt, og dyre programmer. Nei takk! Gikk over fra Nokia 3650 - samsung d500- qtek s100. Måtte ha en litt mer avansert telefon enn D500.... WM henger litt etter på spill, men gud så kult Age Of Empires er på wm (ikke å finne på 8010, uheldigvis ) ! Dette tror jeg ikke er tilgjengelig for symbian (??). For håpe at den nye versjonen av symbian blir bedre på n-serien til nokia Altså: Jeg ville valgt 8010. Skal aldri kjøpe en mobil med liten prosessor igjen! Endret 23. juni 2005 av Slurt-is Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå