Marvil Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Hei, Dersom man har rundt 10.000 å bruke på laptop, hva og hvor får man da det beste tilbudet..? Ingen spesielle krav, kvinnelig student som bruke maskinen til det vanlige, dvs studier (ikke noe grafisk), musikk, film, internett, osv.. Den bør ikke være for stor, og heller ikke for tung.. Har noen noe forslag..? Har sett på noen Tundra-maskiner hos PS Data til rundt 10.000, de så jo igrunn greie ut. Noen som har erfaringer med disse, evt som vet om noen bedre..? Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Skulle jeg hatt meg en ny laptop nå, til den prisen, ville jeg sett på den 12" maskinen som komplett har på PC byggeren.. Dersom du synes 12" blir litt lite finnes det mildt sagt et hav av muligheter... Dell har et par som ikke er så altfor tunge. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 12" er for lite.. Ingen andre forslag..? Lenke til kommentar
espen_s Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Dell har mange bra, i tillegg kan man tilpasse dem etter hver enkelts behov.. (Skriver faktisk på en nå, fungerer veldig bra... ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå