Bullit Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Lurer på å kjøpe meg en FS pocket lux420 nå, men lurer på åssen er det å surfe med pda? vil vanlige nettsider vises som vanlig bare i mindre format, eller kan en kun surfe på sider spesiellt designet til pda? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 jeg har en qtek s100 og den vanlige internettleseren kan til tider være slitsom, men jeg har vært på gmail, vg etc uten problemer. Du kan enten vise innholdet i en lang kolonne eller som fullside. Sistnevnte medfører en del sidescrolling. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) Det går helt fint å surfe på en pda, men man får bare litt av siden på skjermen. Da må man rulle seg både opp og ned, høyre og venstre. Bilder og farger er helt fine. Man kan også gjøre slik at man bare trenger å rulle nedover (ganske mye rulling da, og siden kan også bli litt rar). MAn kan også få tak i flash til pda'ene , slik at man kan se flash (noen små spill funker faktisk. Sinsyk tid å loade, ikke vært ventetiden). Jeg synes det er en brukelig funksjon Endret 23. juni 2005 av Slurt-is Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå