Gå til innhold

Opera åpner en trailer i en "skjult" side.

Anbefalte innlegg

Hver gang jeg åpner Opera åpner den en film trailer som jeg lukket for noen dager siden. Jeg lukket denne traileren midt i visningen siden jeg hadde sett denne før.

Det som skjer nå er at jeg hører lyd, men det kommer ikke opp noen side. Jeg har prøvd å starte (ikke fortsett fra forrige gang) det hjalp ikke.

Dette er utrolig frustrerende, ikke finner jeg en knapp som dreper lyd fra websider i Opera heller.

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lyd kan enkelt drepes i opera, bare trykk F12 og du har menyvalg som fikser det.

Hvorfor lyden kommer aner jeg ikke, men du kan kanskje se om det hjelper

og slette cachen, samt nedlastingslista. Om du ikke finner ut av det burde uansett en reinstall fungere...

Du kan og poste i forumet til opera.com, mulig de har bedre peil.

Lenke til kommentar

hvis du sjekker "window" så ser du nederst der hvilke vinduer som faktisk er åpne. se om du finner noe muffens der. velg eventuelt "close all" for å lukke alle tab'er helt.

hjelper ikke dette kan du gå til "tools" og sjekke ut "notes", "transfer", "history" og "links".

i verste fall går du til "tools", "delete private data", "advanced" og huker av alt bortsett fra "wand", selvsagt. tar temmelig lang tid å slette alt hvis du har surfet mye, men det burde løse problemene dine.

Lenke til kommentar
hvis du sjekker "window" så ser du nederst der hvilke vinduer som faktisk er åpne. se om du finner noe muffens der. velg eventuelt "close all" for å lukke alle tab'er helt.

hjelper ikke dette kan du gå til "tools" og sjekke ut "notes", "transfer", "history" og "links".

i verste fall går du til "tools", "delete private data", "advanced" og huker av alt bortsett fra "wand", selvsagt. tar temmelig lang tid å slette alt hvis du har surfet mye, men det burde løse problemene dine.

Har nå gjort alt dette uten hell...

Lenke til kommentar
da foreslår jeg at du fjerner opera helt, sletter mapper som måtte ligge igjen og rydder opp så godt du kan, før du reinstallerer. si ifra hvis dét hjelper! :)

Reinstall hjalp, men det rare er at jeg startet med de to sidene jeg hadde oppe fra før. Ok.no og en annen side som ikke er så populær på forumet. Jeg trodde ikke det var mulig siden jeg slettet alle spor etter opera.

Heldigvis uten lyd denne gangen. Takk for hjelpen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...