hifgad Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Ja, jeg formaterte nettopp.. Og da er det saaklart standard aa legge inn en windows. Windows XP pro sp2.. Meen, jeg har et problem her. Som dere ser, saa funker ikke ae oe aa. Jeg har vaert paa control panel > regional and language options.. men, jeg faar ikke endra til norsk keyboard oppsett. Tror faktisk jeg mangler norsk keyboard layout.. Saa, er det noen som vet hvordan jeg kan fikse dette? (Kanskje med hjelp av en ekstern dll eller noe?) Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Finner du ikke valget 'Norsk/Norwegian' under 'Regional language options', eller får du ikke valgt norsk selv om det står i listen? Hvis valget står i listen: Har du satt 'norsk/norwegian' som standard? Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 Vel, jeg er inne paa den optionen naa. Jeg velger Norsk som standard.. Men, der man velger om man skal ha engelsk tastatur eller ikke. Saa faar jeg satt paa norsk tastatur, men ikke norsk tastatur layout.. Dvs, jeg sitter akkurat naa med amerikanske taster paa dette ae oe aa tastaturet. Du vet ikke hvor jeg kan laste ned norsk layout? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Hvbis det er en sånn blå boks nede på linjen så trykker du bare på den, da får du som oftest valg mellom en og no Lenke til kommentar
th-3 Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Windows uten driver for norsk tastatur hørtes noe usannsynlig ut! Det må være noe enkelt du har oversett. Var det dette du gjorde? Klikk 1. control panel > regional and language options 2. Languages arkfanen 3. Details knappen 4. Add knappen 5. Velg nowegian (bokmål) 6. Klikk selectboksen Keyboard layout/IME så drop-down lista enables 7. Velg Norwegian 8. Ok - Ok - Ok Lenke til kommentar
nikey Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 har samme problemet her brukte en sannein windows sp2 lite versjon, selfolgelig sa var keybord driverne strippet ned til et minimum :/. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå