loddebolten Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 har kjøpt nytt Powercolour X800XT og fikk tak i Battlefield2 i dag..å du store tid det ser bra ut men desverre har noen feil dukket opp..et par ganger har bildet fryst med masse fargestriper ...henger 4-5 sekunder før jeg kommer inn i spillet igjen og så virker det heldigvis videre men ikke særlig lovende at det klikker slik ...har også opplevd lyden fjuske littegranne. jeg har nyformatert og kun lagt inn battlefield og alle siste drivere så jeg tror ikke feilene skriver seg fra systemet mitt.3DMark03 ser ut til å gå som det skal.jeg får 11090 der.ellers har jeg en XP3200.400mz og Asus A7N8X Deluxe.2x512 Corsair Twin.2.2.2.5. Håper ikke det er skjermkortet mitt som feiler noe..(grøss) har du også opplevd problemer med Battlefield2 så post din erfaring her..kansje gode råd om driverinnstillinger osv.. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Post heller i BF2 Bugs tråden .. får kanskje lettere svar der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå