maxmhz Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 ja, hvordan formaterer man en partisjon med Win2k Pro(NTFS)? Lenke til kommentar
Mr_Dillon Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Høyreklikk på partisjon, velg format :smile: Andy Lenke til kommentar
Zafar Iqbal Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Høyre klikk på Min Datamakin velg manage og gå inn på disk managment. Her kan du formatere partisjoner. Lenke til kommentar
A|exander Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Eller start maskinen på nytt å gjør det fra windows plata. Hvis du har en annen partisjon som er fat32 må du for all del ikke gjøre det med en oppstartsdisket å skrive "format c:" Da formateres den som er fat32 (det lærte jeg på den harde måten) Lenke til kommentar
maxmhz Skrevet 24. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2002 Når eg høgreklikker på C:, og velger formater, hva sjer så? Starter den på nytt og setter i gang prosessen i et DOS lignende modus? For den kan da ikkje stå pålogget Windows og formatere seg selv? Lenke til kommentar
Zafar Iqbal Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 hallo Nå sa du ingenting om å formatere c: hvis du skal gjøre det så kan du umulig gjøre det mens du er i Windows. Som nevnt ovenfor du kan bruke en oppstartsdikset. Men jeg går ut fra at du skal formatere og legge in windows på nytt elle?? Da er det bare å slenge inn Windows 2000 cden. formatering osv blir ordnet før installasjonen. Vet ikke om det var et godt nok svar?? Men det er den enkleste måte å gjøre det på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå