Pilot_ Skrevet 23. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2005 Hei! På en del av mp3-ene mine, mangler jeg ID3-Tag. Er det noen måte jeg kan få fikset disse som mangler? Lenke til kommentar
ZerBox Skrevet 23. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2005 Hei! På en del av mp3-ene mine, mangler jeg ID3-Tag. Er det noen måte jeg kan få fikset disse som mangler? Om du har lyst å gjøre det manuelt funker WinAmp skikkelig bra til det. Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 23. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2005 Eller se DENNE tråden hvor bl.a. dette problemet er tatt opp. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 23. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2005 Jeg har testet det øverste på denne siden: http://www.audiotoolsdirect.com/ID3_Tags_and_Renaming/ Men da var problemet mitt at mp3 ene ikke hadde filnavn, men ID3 tagen var i orden. Da var det bare å la den lese ID3 tags og så skrev den ut riktig filnavn til mp3 filen. Kan jo hende noen av de andre programmene på siden fungerer bedre til det du skal bruke det til Lenke til kommentar
miCro Skrevet 23. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2005 MediaMonkey er genial for å få orden på tagger. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) MediaMonkey er genial for å få orden på tagger. Med det får jeg fikset taggene mine, samtidig som filnavn og alt ikke blir fucka? Edit: manglet et ord Endret 23. juni 2005 av Luzifer Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 23. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2005 Noen som vet om programmer til *nix som kan gjøre dette? Ser på min egen mp3, aac, ogg samling at den sårt kunne trengt en tag"overhaling.." Lenke til kommentar
miCro Skrevet 23. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2005 MediaMonkey er genial for å få orden på tagger. Med det får jeg fikset taggene mine, samtidig som filnavn og alt ikke blir fucka? Edit: manglet et ord Jupp. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. juni 2005 Takker.. supert! Skal prøve det Lenke til kommentar
bluet Skrevet 23. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) Noen som vet om programmer til *nix som kan gjøre dette? Ser på min egen mp3, aac, ogg samling at den sårt kunne trengt en tag"overhaling.." Audio Tag Tool skulle klare jobben. Endret 23. juni 2005 av MS-DOS modus Lenke til kommentar
kiios Skrevet 23. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2005 bruk winamp eller windows media player Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. juni 2005 Er jeg nødt å forandre hver enkelt sang manuelt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå