Jtand Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 http://www.spoilerkit.se Det var meget billige stylingspakker der. Noen som har erfaringer med produktene til Johanssons Motor Sport? Lurer også på hva frakten kommer på fra Sverige. Lenke til kommentar
NightMeister Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Hva slags deler skulle du kjøpe derfra da? Har nemlig en Golf 3 så jeg så ikke noe intresant får min del, men jeg lurer fælt på hva du tenkte på å kjøpe derfra. Eventuelt komme med et bedre tilbud. kanskje jeg kan skaffe det du vill ha. Jeg kan i hvert fall gi deg en bedre internett side vist ikke!!! Hilsen GOLF 3 2 DØRS ELSKER Lenke til kommentar
NightMeister Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 jeg fant forresten Golf 3 når jeg lettet litt der inne men jeg syntes også det ikke var så dyrt. Men mine erfaringer er at det dyre holder bedre å varer lengre!! Men skal du bare ha noe bare får å finere bil en liten stund så go foor it!! Jau jau, jeg får vell lage en worklogg på min bil når jeg begynner på den tenker jeg meg! Så vi får se, men jeg kommer nok til å kjøpe Rieger Styling til min bil tror jeg!!! Får kvalitets skyld Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 (endret) Ehm, herr 10-poster... Er ikke sikkert det er dårligere kvalitet på stylingen da.. Spørs hvordan du bruker bilen det, og hva du gjør det til selv.. EDIT: Seidl, Lexmaul, Rieger, Zender, Kamei er noen av de merkene jeg fant der inne.. Og det er ikke dårlige greier det altså.. Hella stylinga til volvo'n også, det er vel ikke dårlig kvalitet på dette tror jeg. Endret 25. juni 2005 av Mammuten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå