rozon Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 To alternativer som er aktuelle: Logikk: Tell opp totalsummen og del denne først på 20 overfør rest til 10'er deleren og betal ut, osv ned til 1. Mange kretser, men hva har vi Electronic Workbench til? Mikrokontroller: I utgangspunktet samme metode, men du klarer deg med en svarting. Cons er at du må kunne programmere en kontroller. Tre løsninger: Skole: Få en skole til å lage dette som en prosjektoppgave. Koster deg bare komponentene i verste fall. Selv: Bruk egen kunnskap Innleid: Betal en mann litt cash for hans utrolige kunnskaper, og få kresten ferdig laget. Lenke til kommentar
twarr Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 Japp, du dekker vel over det meste der :=) Startet på vidergående til høsten, så jeg kan høre med elektro-karene der og om det kunne ha vært et prosjekt de kan gjøre. Evt. vet dere hva det hadde kostet for å leige en kar for dette? Lenke til kommentar
thomfre Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Jeg har akkurat fullført GK elektro, og når jeg får tid utover høsten, så kunne jeg muligens ha tegna et skjema med logiske kretser (kan bli en del av dem....), da jeg har elektronikk som hobby... Så når jeg har tid, kan jeg nok klare å få hjulpet til med litt sånt... Du får holde oss oppdatert! Lenke til kommentar
rozon Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Når du ber om pris på noe slikt kommer alt ann på tid. Trenger du det NÅ koster det flesk, kan du ta deg tid til å vente trenger det ikke koste særlig. Send meg en PM... Lenke til kommentar
twarr Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2005 Neida, har ikke sånn veldig hast Skal starte på grunnkurs elektro til høsten også, så det kan jo hende at jeg kan få til noe der.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå