treg Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Kan noen være så snille å fortelle meg hvordan jeg får overført bildene jeg tar med K750i? Er helt grønn på data og elektronikk, og da jeg kjørte den cd'en som fulgte med, kom det ikke opp noen veiledning om hvordan man overfører bilder, oppgraderer telefonen osv. Hadde satt kjempestor pris på om noen kunne forklart på en enkel måte fra steg en . Har nemlig prøvd noe av det som har stått på forumet her, uten suksess Charlotte Lenke til kommentar
Arcus Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) (jeg forutsetter at du kjører Win XP) Etter du har installert Sony Ericsson PC Suit så plugger du i usbkabelen som fulgte med telefonen, og kobler telefonen til kabelen. Da vil windows finne telefonen og installere driverene til denne. (du kan også overføre via IR eller bluetooth hvis ønskelig). Når dette er gjort kan du overførere bilde og musikk på ulike måter. Du vil ha fått et ikon på skrivebordet og i utforsker som heter Sony Ericsson File Manager her kan du klikke deg inn i katalogstrukturen på telefonen og minnekortet. Så du kan kopiere filer over på like måte som du med vanlige filer i windows. Eller du kan bruke noen tredjeparts programmer for å hente/overføre bilder, musikk og programmer : floAt's Mobile Agent - Screenshot av fma (bruker den mye, også får å uploade Java spill og programmer til telefonen) MOBILedit! (har ikke 100% støtte ennå, men kommer snart) Litt tidlig Så er noe uklart så spør ivei .. kan lage noe screenshot senere hvis du trenger .. Kan også anbefale sonyericsson's veiledninger (på engelsk) : Komme i gang , og da spesiellt English - Camera and Video recording og da stykket Managing files using a computer Endret 23. juni 2005 av Arcus Lenke til kommentar
treg Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 Tusen takk for god hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå