dj_j0tul Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 hei! Har et problem med min Windows XP home edition. Her om dagen, så lastet jeg ned en gratis film fra nettet, med noen "stunt" fra den norske bygda Problemet er at hver gang jeg prøver å åpne.. eller så mye som røre fila (merke av, egenskaper, prewiew, etz), så låser explorer.exe seg, og cpu-bruken spretter opp på 99%. Jeg har prøvd å starte opp i sikkerhetsmodus og få "slettet" den, men den lar seg ikke slette!! enten klikker pc'en, ellers så "brukes den av et annet program", som igjen forhindrer sletting... Noen som har noen tips? Prøvde meg fram med litt MS-Dos knoting.. men gikk heller dårlig...hehe, er fryktelig mange filer innpå den mappa hvor filmen er, så jeg fannt ikke dos-navnet til fila... vet ikke om det ville gått uansett. Trenger hjelp... Liker ikke sånne ekle filer som krasher pc'en..Dumt i første omgang av meg å laste ned Lenke til kommentar
dj_j0tul Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 Les denne tråden. tusen takk!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå