Scortech Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) For at jeg skal kunne Oc hk,Cpu osv. så ble jeg fortalt at jeg må låse agp porten min på 66 Mhz og Pci på 33Mhz Eh går ut ifra at det må jeg gjøre i Biosen men hvor og hvordan? Trenger svar asap please Oppdatering. Har funnet ut hvordan jeg skal låse AGP 66Mhz til 66Mhz. Mann må da sette den manuelt fra 66 til 67Mhz, Men jeg kan ikke finne hvor det står PCI 33Mhz noen sted i biosen.Noen som har noen tips,råd? Endret 23. juni 2005 av Scortech Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Har du nForce-chipset? I så fall er AGP/PCI-lock låst. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 Ja har Nforce Chipsett. Nvidia Nforce 3 Ultra Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Da har du antagelig AGP/PCI-lock. Det har i alle fall jeg, som har nForce2 Ultra chipset... Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 Jeg har letet og letet og funnet ut at jeg må bruke Sata 3 0g 4 Hey all, just aheads up. When using the K8N Neo2 Platinum mboard for your 939 pin A64, the SATA 1&2 do NOT lock with the PCI/AGP lock. You must use SATA 3 & 4. Just hoping to help someones frustration with this! Håper dette kan hjelpe andre som har Msi K8N Neo2 hk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå