Brusfantomet Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Hallo der, jeg lurte på hvor mange det er som har creative spillere som skurrer på lyden når du "skrur" eller legger et svakt trykk på utgangen til hodetelefoene. ta gjerne med modell og da jeg kikker litt etter spillere (sikler egentelig etter zen micro, har to i klassen som har den (med skurrelyd) og har selv MvVo tx 128 MB). Lenke til kommentar
andm Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Jeg opplever ingen form for skurrelyd uansett hva jeg gjør med lydutgangen på min Zen Micro. Du bør også sjekke den aktuelle «hann-jackpluggen» du putter inn, så du er sikker på at ikke den er ødelagt, tilgriset, støvete o.l. Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Hadde skurring og batterisluking før i min MuvoTX 256mb. Oppdaterte firmwaren og vips var alt fikset. Prøv å oppdatere firmwaren hvis dere har problemer med Creative sine spillere Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) ok, da tror jeg at jeg kommer til prøve det da, takker Edit: og dytte på «hann-jackpluggen» lager nå bare høy/lav lyd (avhengig av hvor du dytter hen ) testa foresten «hann-jackpluggen» i høytalerene mine (fra creative det også, megaworks D250) og der kan jeg legge så mye trykk jeg vill på den fra alle sider uten noe forvrengning av lyden Endret 23. juni 2005 av Brusfantomet Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Jeg har aldri fått problemer med minijack-pluggen på noen Creative-spillere, men jeg hadde et problem med skurring i lyden med MuVo N200. Heldigvis så løste en firmware-oppgradering problemene. Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 kansje jeg bare er uhelig da, men har plutselig fått andre ting og tenke på (ryggen ser ut som en kokt hummer ett litt for mye ute tid ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå