Pilot_ Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Tøøøøøft!http://users.skynet.be/J.Beever/images/postmod.jpg Legg merke til at han som kommer gående i svart går rundt Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Det som gjør dette enda tøffere er at alt er laget med Kritt! (Kan spyles vekk, og er derfor ikke kriminelt slik som tagging) Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) Det som gjør dette enda tøffere er at alt er laget med Kritt! (Kan spyles vekk, og er derfor ikke kriminelt slik som tagging) Det der, laget i kritt? EDIT: Min favoritt. Endret 23. juni 2005 av Rune_F Lenke til kommentar
andre_goaaal Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 jepp.. har møtt ham og hans utstyr for to år siden da jeg var i London Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Den med den brønnen skulle han jo ikke ha hatt mennesker i. Og sett hvor mange som gikk rundt Lenke til kommentar
The Gnome Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Tøøøøøft!http://users.skynet.be/J.Beever/images/postmod.jpg Legg merke til at han som kommer gående i svart går rundt jeg tror jeg hadde gjort det samme Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) Here we see the Swimming-Pool, drawn in Glasgow, Scotland, but viewed from the "wrong" side. These drawings only work from one viewpoint otherwise the image appears strangely distorted. Bildet av hvordan det ser ut fra "rikig" vinkel. Endret 23. juni 2005 av Det Dvergiske Kaffebord Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) Tøøøøøft! jeg tror jeg hadde gjort det samme Grunnen til at han går rundt er nok at han ikke vil gå på tegningen. Fra hans kant ser nok deg tegningen den helt merkelig ut. Bare se på dette bildet fra en annen kant av bassenget: http://users.skynet.be/J.Beever/images/wrongview-pool.jpg' alt='wrongview-pool.jpg'> old btw Edit: kaffebordet kom før meg gitt Endret 23. juni 2005 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
co2 Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 jepp.. har møtt ham og hans utstyr for to år siden da jeg var i London hahaha Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Helt fantastisk, tror nok endel hadde gått på det... Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 dette var jo bare helt SYKT! må vell ha brukt år og dag på en tegning Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Fyttihelvete, dette var noe av det sykeste jeg noensinne har set... Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Ser ut som de bare bruker timer på tegningene. De tegner jo bare, tar bilde, og flytter seg til en annen plass. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Her var det en som måtte sjekke om dette virkelig var tengnet!! Helt sinnsykt av tegneren! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå