Gå til innhold

Case-mode av Sunbeam Acryl!?

Anbefalte innlegg

Hei!

Har tenkt litt på ett enkelt og tøft casemode, har begynt å bli lei av mitt gamle raidmax cobra :roll:

Også kom jeg på ideen om å kjøpe ett sunbeam acryl, MEN, siden jeg ikke er glad i de helt 100% gjennomsiktige kassene tenkte jeg at det kunne vært tøft å "froste" alle sidene på kabinettet untatt ei! slik at ikke hele kabinettet blir gjennomsiktig. :love:

Jeg har også lyst å gjøre noe med de gjennomsiktige platene inni kabinettet, er det noen som har noen "serriøse" ideer til hva jeg kan gjøre...? :yes:

Kom gjerne med innspill til hvordan du syns ideen min virker! Er dette helt på jordet? Eller kan det bli stilig? :thumbup:

Takk for alle svar og komentarer!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Utrolig fett den bit - tech casmoden, men vil nok ikke klare noe i nærheten av den en gang! :roll:

Før det første har jeg ikke allverdens med penger :( å jeg har ingen intektskilde heller, annet enn mor å far. + at dette er mitt første casemode prosjekt, og enda bare en tanke! ;)

Men fortsett og kom med ideer :D

manke hjelpende lenker til nå!

(fint med litt veiledning, siden jeg ikke har jort dette før) :thumbup:

Lenke til kommentar
Plexi kabinetter er litt tøffen men er ekstremt upraktisk laga inni....

du må plugge fra hverandre omtrent alt for og bare sette inn en hdd ekstra...

Jepp. Det er helt riktig det som Mr. Dark sier her. Hater mitt acryl kabinett! Gleder meg til jeg får bestilt det jævla stacker kabinettet..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...