CAT0 Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) HW.no med konqueror (KDE web browser) funker ikke helt som det skal. Menyen til høyre med forum og bruktmarked er forsvunnet. Bilde: Bilde "menyene" legger seg helt nederst til venstre istedet. Endret 22. juni 2005 av hanscats Lenke til kommentar
amund Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Hei, dette skjer dessverre med jevne mellomrom på sidene våre. Hva skjer dersom du plasserer musepekeren over en link (uten å klikke på den)? Hos meg flyttes menyen til korrekt sted da. Foreløpig har vi ikke funnet ut hvorfor enkelte nettlesere tegner opp siden feil... Mvh, Amund Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Nå vil jeg gjerne kaste med meg og si at kongueror kanskje ikke er den beste nettleseren. Lenke til kommentar
TommeN761 Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Jeg har aldri hatt problemer med HW.no sidene. Men så bruker jo jeg Firefox da Eller, forumet har vært nede et parr ganger i det siste Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) Hei, dette skjer dessverre med jevne mellomrom på sidene våre. Hva skjer dersom du plasserer musepekeren over en link (uten å klikke på den)? Hos meg flyttes menyen til korrekt sted da. Fungerer ikke, de er på stedet (nederst til høyre) hvil Firefox, Opera og IE brukere: Denne tråden handler ikke om hvilken nettleser som er best, den handler om hvorfor Konqueror ikke klarer å vise hw.no sin fremside korrekt. Har du ingen konstruktive ting å komme med? LA VÆR Å POST! Endret 23. juni 2005 av hanscats Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) Hei, dette skjer dessverre med jevne mellomrom på sidene våre. Hva skjer dersom du plasserer musepekeren over en link (uten å klikke på den)? Hos meg flyttes menyen til korrekt sted da. Fungerer ikke, de er på stedet (nederst til høyre) hvil Firefox, Opera og IE brukere: Denne tråden handler ikke om hvilken nettleser som er best, den handler om hvorfor Konqueror ikke klarer å vise hw.no sin fremside korrekt. Har du ingen konstruktive ting å komme med? LA VÆR Å POST! Kunne ikke sagt det bedre. Forøvrig ser jeg at det samme skjer her hos meg for øyeblikket når jeg browser forumet, med IE, har ikke opplevd det på maskinen hjemme enda. Så jeg vet ikke hva det kommer av. Endret 23. juni 2005 av alaruz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå