Nightwish Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Har sett på noen av de som finnes på microplex, og fant til slutt et jeg syntes var brukbart kult; Miditower, "Neon Light Black" ( http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=NE2000B ) Jeg lurte på om noen kan si noe om det kabinettet? Brukervennelighet etc etc Lenke til kommentar
propel Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 ville heller gàtt for en koolance kasse istede! Lenke til kommentar
Nightwish Skrevet 24. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2002 ja...hvor finner jeg den?? Ligger den ca på samme prisnivå? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Wtf? Han spør om et tower (som jeg hører er av dårlig kvalitet), og du anbefaler han et til 2500-3000 med vannkjøling... Beklager hvis de har begynt å lage rene tower, men alikevel er coolance'en et rimeligt _stygt_ tower da Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Chieftec er jo et ganske populært kabinett for tiden, da. Og det er det en grunn til. Har et dragon ,selv, men har lyst å prøve et Matrix... Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Har chieftec drago alu sølv selv, skulle kjøpt meg et imperial kabinett... Microplex har utrolig mange(billige) kabinetter... se der! De har også mange casebagdes! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå