sigen Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) Har kjøpt meg et TV-kort av typen Pinnacle PCTV-PRO Rave, men har ikke antenne (må ut til Clas e.l. for å få tak i) Det jeg lurer på er: Kan jeg lage en antenne hvis jeg har en forlengelseskabel? Det blir jo billigere enn å kjøpe antenne, og jeg vil se TV nå, ikke når jeg har fått kjøpt meg antenne (var ikke klar over at kortet kom, og jeg bor langt borte fra steder der jeg kjøper sånne ting) EDIT: Dårlig formulert på et punkt Endret 22. juni 2005 av sigen Lenke til kommentar
tag1 Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 http://www.wfu.edu/~matthews/misc/dipole.html Lenke til kommentar
sigen Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 Takker, men det var ikke helt det jeg var på utkikk etter. Jeg må jo ut for å kjøpe ting til denne, og da er halve pointe borte Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Saks, passer, skrujern... Vel du kan får inn tv på det meste, blir kanskje ikke krystalklart, men fikk bedre signal men en kjøleribbe (alu) kombinert med en saks og noen skruer enn med vanlig inne antenne. Det er på en TV då. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) Takk for tipset, skal prøve det EDIT: Ståltråd? Har sikkårt 500 meter med det hengende på verkstedet Endret 23. juni 2005 av sigen Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Ståltråd? Har sikkårt 500 meter med det hengende på verkstedet Hehe, du må nesten prøve, for eg vet ikke. Men som eg sa tidligere, du kan få inn tv med det meste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå