Jtand Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Hva kan man lakkere i motorrommet uten at det har noen bivirkninger? Det er jo ikke så lurt å lakkere deler som blir varme. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 I selve motorrommet kan du fint bruke vanlig lakk. På motordeler som blir svært varme, bruker du "motorlakk" eller "eksoslakk". Disse lakktypene tåler mye varme, men kommer i et begrenset utvalg av farger. Et kjent merke som lager slike lakktyper er Auto-K. Lenke til kommentar
NightMeister Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Eller så kan du røske heile motoren ut å så gjøre lakk jobben så montere den på plass etter på igjen! Det er hvert fall min plan med Golf`en min! Jau jau, jeg ønsker i hvert fall deg lykke til å håper på cash snart sånn at jeg får begynt på bilen min! hehe :!: Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 Tror du det er så lurt for en som knapt vet hva hvor luftfilteret ligger? Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Da er vel det beste og sende den bort til lakkverksted Neida, men flekk over der det er "ille" med bokslakk.. også der det er varmt, bruker du sånn varmelakk.. 600*C holder sikkert. Men husk og pusse ned evt. rust o.l og grunne før du lakkerer..! Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå