rscue Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Er litt redd for at dette kan være feilpostet men fant ingen andre plasser jeg kunne ha plassert emnet.. Vel har telenor tilgang og nå i det siste får jeg ikke tilgang til qxl.no, er det noen andre som har det problemet ?? Det var i rundt den tiden at jeg fikk oppgradert linjen at problemet oppstod, kan det være noe feil hos telenor som gjør dette eller har qxl gått konkurs eller noe uten at media har lagt merke til det.. ?? Mvh rscue Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Virker fint her. Kanskje en ide å renske cache osv. Lenke til kommentar
rscue Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 Virker fint her. Kanskje en ide å renske cache osv. Ja, hadde det bare vært det som var feilen.. Har rensket alt. har 4 maskiner på nettet her men får ikke tilgang til qxl på noen av de, først sjekket jeg firewallene men det er ikke lagt til noe der heller som skulle tilsi at jeg ikke skulle få komme igjen så feilen må nesten ligge hos telenor ?? Rart ingen andre har dette problemet.. RScue Lenke til kommentar
Pondi Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Hmm..... Sjekk om du får pinget... Muligens en dns feil.. Lenke til kommentar
rscue Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) Fikk ikke pinget de.. Så tok jeg en reset på modem slik at jeg fikk meg ny ip og da heller funket det ikke, uansett hva jeg gjør så funker ikke qxl.. RScue Edit: etter at jeg resatte den enda en gang så fikk jeg pinget qxl og nå får jeg opp siden, merkelige saker dette.. men takk til alle som har hjulpet meg.. Endret 23. juni 2005 av rscue Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå