Poolish Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Hvordan er kvaliteten og lyden i Xelent subbene? Vet at de spiller høyt, men er lydkvaliteten også like bra? Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Kan du komme med spesifikasjoner, eller er dette noe produsentet ENDA ikke gir ut. Jeg stiller min store tvil til at disse spiller pent, at de spiller høyt er en ting, men kjenner til flere som har tatt kvelden på sånne subber, og de trenger ikke spille høyt for å gjøre det. Xelent dB-teamet har vel sprengt subber i nesten hver konk de har deltatt i.. Vet ikke helt åssen prisklasse du tenker på heller? Lenke til kommentar
Poolish Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 Kan du komme med spesifikasjoner, eller er dette noe produsentet ENDA ikke gir ut. Jeg stiller min store tvil til at disse spiller pent, at de spiller høyt er en ting, men kjenner til flere som har tatt kvelden på sånne subber, og de trenger ikke spille høyt for å gjøre det. Xelent dB-teamet har vel sprengt subber i nesten hver konk de har deltatt i.. Vet ikke helt åssen prisklasse du tenker på heller? Hørtes ikkje så bra ut det akuratt. har bare vurdert det litt. Så det va ikkje noge spesiellt eg tenkte på Lenke til kommentar
Oter Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Kan du komme med spesifikasjoner, eller er dette noe produsentet ENDA ikke gir ut. Jeg stiller min store tvil til at disse spiller pent, at de spiller høyt er en ting, men kjenner til flere som har tatt kvelden på sånne subber, og de trenger ikke spille høyt for å gjøre det. Xelent dB-teamet har vel sprengt subber i nesten hver konk de har deltatt i.. Vet ikke helt åssen prisklasse du tenker på heller? Hørtes ikkje så bra ut det akuratt. har bare vurdert det litt. Så det va ikkje noge spesiellt eg tenkte på ville ha holdt meg langt unna xelent,hadde 2 stk Xelent ALU10d2,sprengte begge etter liten stund. brukte en soundstream rubicon forsterker. ville helt klart godt for et annet merke,elementene spilte egentlig bra de,men holdbarheten på de,er lik null. hadde 2 av de nederste http://www.xelent.no/?site=basser/basser10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå