Cultofluna Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 Bildet ble tatt i 5 tiden på natten for en måneds tid siden.. Jeg personlig syntes det var stemningsfullt osv og er ganske godt fornøyd med det Bildet er ett Radisson SAS flagg naboen min stjal og hang opp i flaggstanga til "festhuset" på øya jeg bor på Lenke til kommentar
bigkay Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 Likte ikke dette bildet så godt, alt for mørkt og motivet ga meg liksom ikke så mye .. Bigk Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 Likte ikke dette bildet så godt, alt for mørkt og motivet ga meg liksom ikkeså mye .. Bigk vel.. er liksom ikke noe spesiellt planlagt bilde.. ble tatt på fylla enkelt og greit Lenke til kommentar
F828 Skrevet 24. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2005 vel.. er liksom ikke noe spesiellt planlagt bilde.. ble tatt på fylla enkelt og greit Etter å ha sett på bildet en stund, vil jeg rett og slett råde deg til å IKKE ta bilder i fylla...... Skal veldig lite til for å få bedre bilder enn dette, og da tror jeg edruelighet er tingen F828 Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. juni 2005 vel.. er liksom ikke noe spesiellt planlagt bilde.. ble tatt på fylla enkelt og greit Etter å ha sett på bildet en stund, vil jeg rett og slett råde deg til å IKKE ta bilder i fylla...... Skal veldig lite til for å få bedre bilder enn dette, og da tror jeg edruelighet er tingen F828 hehe.. vel.. ting virker mye finere i fylla (finns alt for mange eksempler på det ) og når jeg kom hjem å la inn på pcen så ble jeg jo imponert over meg selv såklart Bildet er jo bare tatt med ett dårlig Agfa T6 kompaktkamera.. burde nesten tro at ett 6.6mpx kamera skulle ha vert litt bedre.. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 24. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2005 Det er litt potensiale i bildet ditt, men ikke uten litt redigering. Jeg justerte levels i PS samt croppet bildet en del. Legger ved resultatet i denne posten, håper det går greit? Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. juni 2005 Det er litt potensiale i bildet ditt, men ikke uten litt redigering. Jeg justerte levels i PS samt croppet bildet en del. Legger ved resultatet i denne posten, håper det går greit? klart det.,. hadde tenkt å få redigert det litt før jeg la det ut, men fikk liksom ikke tid.. ble forbedra en del der ja Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 26. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2005 Heisann. Skal bildet gi noe mening for oss som ikke var der hadde det vært en fordel om du så hytta også, så du skjønte humoren her. Dette er et morsomt bilde når du kan forklare situasjonen personlig, men på en vegg i et galleri f.eks. er det rimelig meningsløst og kjedelig. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. juni 2005 Heisann. Skal bildet gi noe mening for oss som ikke var der hadde det vært en fordel om du så hytta også, så du skjønte humoren her. Dette er et morsomt bilde når du kan forklare situasjonen personlig, men på en vegg i et galleri f.eks. er det rimelig meningsløst og kjedelig. er ikke humor i det.. bare syns det var stemningsfullt jeg Lenke til kommentar
Durabont Skrevet 28. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2005 Du legger ut et bilde som vi skal bruke tid på å kommentere. Hva er det egentlig du ønsker tilbakemelding på? Et bilde du ikke gadd å planlegge fordi du var for full, og som du hadde tenkt til å redigere, men ikke orket? Jeg synes det er fint at hobbyfotografer, meg selv inkludert, kan legge ut bilder her på forumet for kommentarer og kritikk. Men fyllebilder det ikke ligger en sjel av tanke bak? Kansje det finnes et eget forum for dette et sted, men jeg håper ikke det er her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå